שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

שאלות שאנחנו מקבלים הרבה

לא מבין דבר מסוים? אנו מקווים שתמצא כאן תשובות לשאלה שלך!
אם לא מצאת תמיד את יכול לפנות אלינו בצור קשר.

שאלות ותשובות

יש שאלות שכמעט תמיד שואלים אותנו, אספנו כאן את השאלות העיקריות ביותר ואנו מקווים שהם יענו לכם על השאלות.

לא כל עסק צריך משרד פרסום שילווה אותו וידרוש ממנו סכום חודשי גבוהה, יש בעלי עסקים שיכולים ללמוד לבד איך להקים אתר או אפילו להקים אתר בחברה מקצועית ולאחר מכן לקדם את האתר לבד, על ידי זה שהוא יקדיש זמן כל יום לקידום האתר לשיווק ופרסום.

מנגד יש בעלי עסקים שמעדיפים להשקיע את הזמן שלהם בעסק ובעבודה, ומעדיפים לשלם לחברה כמונו שיכולים לעשות להם את זה, וגם בצורה מקצועית והם יודעים שהם בידיים טובות וכך הם יכולים להשקיע את כל המשאבים שלהם בעסק, ובזמן הנותר אפשר גם לנוח 😉

בדיוק כמו שירותים של הנהלת חשבונות יש בעלי עסקים שיכולים ויודעים לעשות את זה לבד, ויש  כאלה שמעדיפים לשלם לחברה של הנהלת חשבונות ולעבוד בראש רגוע.

כמובן שזה גם תלוי ברווחיות של העסק ובכמות התעסוקה, אתם תעשו את השיקולים שלכם, אבל אם החלטתם שאתם שוכרים שירותים של משרד פרסום, תגיעו אלינו לפגישת הכירות אנו בטוחים שתתרשמו.

כיום יש הרבה משרדי פרסום, וזה תחום שהולך וגודל, הרבה אומרים על התחום הזה "השוק רווי" מה שתמיד אני עונה להם ש"גם השוק רווי בעסקים".

אנו בריידאון לא מחפשים לאכול את כל העוגה, כלומר אנחנו לא הולכים על הכמות אלא על האיכות.

אנו מעדיפים לטפל בכמות מצומצמת יותר של עסקים כדי שכל אחד יקבל יחס אישי, וירגיש הכי מיוחד.

וככה אפשר לעזור לכם בעלי העסקים לעלות לשלב הבא בעזרת הדיגיטל, להגדיל את החשיפה אל העסק ולהגדיל את כמות הלידים.

הנקודות החזקות שלנו בריידאון שיווק דיגיטלי.

  • כמו שאמרתי אנחנו נותנים שירות אישי ובוטיקי.
  • בכל שלב אתם יודעים מה קורה עם הקמפיינים שלכם.
  • אין אצלנו תקופת התחייבות וכל זה.. אנחנו מאמנים שאתם תרצו להישאר.
  • אנו בריידאון מאוד חזקים בתחום הקידום אורגני (SEO) ואנחנו מודעים לכוח שלו.

עולם השיווק דיגיטלי מחולק לשני חלקים עיקריים:

  • פייסבוק – אינסטגרם, טוויטר, אימייל מרקטינג.
  • גוגל – יוטיוב, ADS, פרסום מקוון.
והיכן כדאי להשקיע תקציב גדול יותר? והאם בכלל אני צריך את שניהם?
 
כדי להבין יותר נצטרך להבין את היכולות והיתרונות של כל ערוץ:
 
שיווק בפייסבוק – נדמה יותר למודעות רחוב שנתקלים בהם בדרך וזה יכול באמת לעניין אותנו, לדוגמה: מוצר כגון משקפי שמש יש סיכוי גבוהה שגולש שנתקל בפרסום כזה יחליט החלטה מהירה ויקנה את המשקפיים, ולעומת זאת מוצר כגון: שיפוץ למטבח זה לא דבר שיחליטו להשקיע בו בגלל מודעה בפייסבוק.
 
שיווק בגוגל – זה פרסום יותר מקוון מאחר והגולש מחפש את אותו מוצר או שירות וגוגל מציעה לו את האתרים והפרסומות הכי מתאימים לחיפוש שלו, הסיכויים כאן יותר גבוהים לסגור עסקה, אבל כאן העבודה יותר קשה, אך משתלמת יותר.
 
וכמובן שיש עוד דרכים נוספות להגיע אל הקהל יעד שלכם, כגון קמפיין רימרקטינג שאנו צדים את הלקוחות שכבר ביקרו באתר וממשיכים לשלוח להם מסרים כדי לוודות סגירת עסקה, דרך נוספת על ידי פילוח קהל יעד לפי קריטריונים כמו אזור מגורים, גיל, תחביבים, דברים שהם אוהבים, סטטוס משפחתי, ועוד מסננים שיש ברשתות החברתיות.

זוהי שאלה מאוד כללית מאחר וכל עסק משווק בצורה אחרת בערוצי שיווק שונים ולכל אחד יש תקציב שונה להוצאות על פרסום.

אנחנו בדרך כלל עובדים על ריטיינר חודשי, אלא אם מדובר בבניית אתר חד פעמי או מיתוג לעסק, יש עסקים שמשלמים לנו 10,000₪ בחודש ויש כאלה 1000₪ בחודש.

צריך לבחון את התחרות בשוק שלכם!

כמה פניות אתם מעוניינים לקבל ביום!

אנחנו כאן כדי לעזור לכם בעלי העסקים שרוצים להגיע רחוק ולהיות במקומות הכי גבוהים ברשת, ולקבל הכי הרבה תנועה וחשיפה, ולכן כמה שאתם תשקיעו בפרסום ככה יהיה לנו יותר כלים לשווק אתכם.

כדי לקבל מאיתנו הצעת מחיר מסודרת, אנו נצטרך להיפגש להבין את הצרכים שלכם ולהכין לכם הצעה הכוללת כיצד אנחנו נעשה את זה.

ערוצי השיווק הגדולות כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד.. נותנות מקום גדול לפרסומות בתשלום שנקראות PPC ראשי תיבות – pay per click – תשלום לפי קליק, זה הדרך העיקרית לקבל פניות ולידים מהר מאוד.

איך זה עובד? אותם חברות נותנות מכרז לפי קריטריונים מסוימים כגון: תקציב חודשי, תקציב יומי, תקציב הכי גבוהה לקליק, איכות המודעה ועוד.. המערכת בוכנת את המודעות ומציגה אותם לפי רוטציה וככה אתם מקבלים חשיפה כבר מהיום הראשון של הקמפיין.

החיסרון בדרך זו היא: שהתנועה לא כל כך איכותית, זאת אומרת שיהיו הרבה פניות שהם לא בדיוק מתאימות לכם, וגם המתחרים שלכם ייהנו להיכנס למודעות האלו כדי להוריד לאחרים מהתקציב, (אנחנו לא ממליצים להיות גם כאלה כדי "להתנקם" עדיף להיות ישרים ומה ששלכם יהיה שלכם).

ולכן העדיפות להשקיע יותר בתוצאות האורגניות ואחרי תקופה קצת ארוכה, אתם תקבלו פניות איכותיות וכבר לא יפריע לכם שהמתחרים נכנסים לאתר שלכם 😉

ברור שהאימון שלכם בנו חייב להיות חלק ניכר בתשובה כאן, ולכן כדאי שקודם כל ניפגש ותראו בעיניים שלכם מול מי אתם עומדים.

בקידום אורגני בגוגל (SEO) הכי קשה לסמוך על המקדמים שלכם כי לא רואים כלום במיוחד בתחילת התהליך וגם לאחר תקופה רואים עליות וגם רואים ירידות אז איך אפשר לדעת שבאמת אנחנו עובדים על האתר שלכם?!

כמו שאמרנו קודם, אנו נותנים חשיפה מלאה ללקוחות שלנו, אנחנו נציג לכם כל חודש דו"ח מפורט על כל העבודה שבוצעה באותו חודש ובמה אנחנו נתמקד בחודש הבא.

גוגל אינה ניתנת לקריאה זאת אומרת שאי אפשר לדעת מה האלגוריתם של גוגל זומם, אבל אנחנו יודעים שמה שמעניין את גוגל זה הגולשים. נקודה! ולכן אנחנו מתמקדים בעיקר להתאים את האתר לגולשים שיהיה להם חומר טוב לקרוא שאתר יהיה מסודר שהאתר יהיה מקושר לאתרים אחרים שיוכלו לקרוא באתר שלנו, ואת זה ניתן לפרט לכם בדו"ח מה עשינו, וככה אתם יודעים אם האתר שלכם מתקדם.

אנחנו דואגים לספק לגוגל את הסחורה וגוגל דואג לתגמל אותנו בדירוגים גבוהים יותר ויותר.

בפירוש כן!

אנחנו בריידאון לא מאמנים שלקשור את הלקוח עם חוזה מפחיד זה מה שיעשה את העבודה אנחנו סומכים על היכולות שלנו ואנחנו יודעים שאם אתם תקבלו עבודה טובה אתם לא תרצו לעזוב, ואם לא תקבלו את העבודה שציפיתם לקבל אתם לא תרצו להמשיך.

ההתחייבות היחידה שתהיה לנו, היא: 

במקרה של קידום אורגני, אם אתם תקבלו מאיתנו חבילה שכוללת בניית אתר בחינם! אתם תצטרכו להתחייב לנו לשלושה חודשים.

אם כבר הגעתם לשלב הזה, זה אומר ש..די רכשנו את האימון שלכם.

תשאירו לנו פרטים או חייגו איך שאתם מעדיפים, ופרטו לנו על העסק שלכם, ולאן אתם רוצים להגיע.

אנו נחזור אליכם לקבוע פגישת היכרות שתכלול הצעה במיוחד עבורכם הכוללת הסבר על התהליך וחקר שוק מעמיק, את זה נראה לכם במצגת ובסופו של הפגישה אתם תיקחו את ההצעה לבית ותחשבו על ההצעה, ואפילו כדאי שתבדקו עוד כמה חברות, ותעשו את השיקולים שלכם.

אנחנו ב-ריידאון מאוד נשמח לקבל ממכם טלפון שאתם מעוניינים להמשיך איתנו ותחזירו לנו את ההצעה חתומה ומלאה כדי שנוכל להתחיל בתהליך.

אנו בטוחים שתהיו מרוצים ושנספק עבורכם את הסחורה!

פרסום דיגיטלי
מאמר אורח
Maimon Badush

פרסום דיגיטלי: מה הכי מתאים לעסק שלך?

פרסום דיגיטלי הוא תהליך שיווק מוצרים או שירותים ללקוחות פוטנציאליים בערוצים אלקטרוניים. פרסום דיגיטלי הפך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. עם עליית המדיה החברתית, פרסום

קרא עוד »

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

חיפוש

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ינצח ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות