כיצד לבנות אתר אינטרנט שמותאם לגלישה בנייד

Hands of businessman using a mobile phone and keyboard

לאחר סריקה באתרי אינטרנט שלנו, אנחנו רואים שלפחות 70 אחוז מהגולשים הם מהנייד ולכן אנו משקיעים את מרב המאמצים כדי לבנות ה- אתרי אינטרנט שלנו בהתאמה רספונסיבית ומשקיעים בעיקר בנייד.

איך מתאימים אתר אינטרנט לנייד? ומה הדגשים שצריך לשים לב אליהם?

אני מאמין ששמעתם על המושג "חווית משתמש" ו"UX/UI", ובטח יש עוד הרבה שמות מפוצצים להגדרה הזאת, אך מה שזה אומר בגדול: התאמה לצורכי הגולש, בעצם לחשוב אילו אנחנו גולשים באתר שלנו מה היינו צריכים כדי להרגיש חווית משתמש נוחה ומעניינת.

יש אתרים רבים שהם בהחלט נראים מעולה העיצוב מושלם אבל הבעיה היא שלא ברור מה צריך לעשות באתר, ובמצב כזה של חוסר עונים הגולש עוזב את האתר וחבל לנו על כל גולש.

אז מה הם הדגשים שדיברנו עליהם?

נתחיל מלמעלה – נכון! ההדר!!

  • דבר ראשון שיהיה דביק (שתמיד ישאר מול העיניים)
  • בצד ימין או שמאל שימו את הכפתור של שלושה קווים שפותח את התפריט
  • בצד השני שימו בצורה עדינה את הלוגו, עדיף שהלוגו יהיה בצבע אחיד כדי שיראה ברור גם בקטן.
  • כפתור קריאה לפעולה (לא חובה) כדאי להוסיף באתרי אינטרנט שלכם הנעה לפעולה ולחשוב כיצד אפשר לעשות אותה הכי קלה וברורה שיש נרחיב על זה במאמר אחר.

התפריט:

עידן אתרי האינטרנט הולך ומשתנה אז גם תדאגו שהתפריט של האתר שלכם שיראה קצת מקצועי, תפריט שנתפח מצד שמאל (אם האתר בעברית כמובן), שמציג את הדפים בצורה ברורה וידידותית עדיף לחצנים עם אייקונים.

כותרת HERO:

הקבלת פנים בואו נקרא לזה ככה, אך אומרים "רושם ראשוני הכי חשוב" אז הקבלת פנים באתר שלנו חייב להיות מאוד ייצוגי ולתאים אותה לקהל היעד שלנו, זה החלון ראווה של העסק שלנו, היא כמה דגשים טובים:

  • לא לשים את הלוגו בענק, היחיד שזה ישרת אותו זה בעל העסק, אותנו הגולשים מעניין מה יש לאתר להציעה לנו.
  • לשים את ההצעה הכי מעניינת שלכם בגדול, זאת אומרת שאם אתם משרד עורכי דין לענייני סכסוכי שכנים אז תכתבו "תנו לנו לייצג אותך בכבוד שיפתור כל סכסוך עם השכן שלך".
  • לא לספר יותר מידי על העסק בכותרת הראשונה, מה שהגולש רואה זה, אנחנו.. אנחנו… אנחנו.. תספרו לגולש מה הוא יכול להרוויח מכם במקום.
  • תדאגו שכתב יצא בגודל המתאים שכן יראה ככותרת H1 אך שלא יתפוס את כל המסך זה לא נראה טוב.
  • שימו כפתור עם חץ למטה שיזיז את הגולש להתחיל לקרוא, זה כמו בכניסה לחנות שיש שלט של כניסה.
  • כפתור עם הנעה לפעולה לגולשים שאין להם זמן לשמוע יותר מידי על העסק, לדוגמה עם המשרד עורכי דין שימו כפתור שאומר "מעוניין בייעוץ מקצועי ללא עלות לחץ כאן"

התוכן באתר:

גופן בגודל של 18px מינימום 16px, יותר קטן מזה אי אפשר לקרוא והכי מדהים שזה אותו הדבר בין גלישה בנייד ולמחשב שולחני, ויותר גדול מזה יחשבו שהאתר מדבר למבוגרים או לילדים בגיל הרך.

שימו תמונות מעניינות עדיף תמונות ללא רקע זה משתלב ממש יפה באתרי אינטרנט.

חשוב מאוד! לא להשתגע עם העיצוב שמרו על קלס באתר עיצוב נקי וברור בלי יותר מידי מעברים משונים לפעמים יותר מידי רק יהרוס, ואני יודע את זה כי אני מאוד מאוד אוהב להשקיע בעיצוב אתרים שלי והאתרי אינטרנט הראשונים שלי היו נראים טוו מאצ' מעוצבים, חשבתי בהתחלה שזה יפה אבל אם הזמן אתה אומר לעצמך איך עשיתי דבר כזה.

הקריאה לפעולה:

בואו נגיד ככה זה המטרה של האתר, זה הסיבה שאנחנו צריכים את האתר שלנו, תנו המון מחשבה על הקריאה לפעולה ותשקיעו בה הכי הרבה ותחשבו כיצד אתם הייתם משאירים פרטים או מבצעים כל פעולה שהאתר מבקש ממכם בצורה הכי ידידותית עבורכם, כמה דגשים ככה בקטנה:\

  • צבעים שונים משאר האתר כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש.
  • במקום שמתאים להגיע לשלב הזה, יש אתרים שכל רגע יש לך מקום להשאיר פרטים זה לא נראה טוב הגולשים לא אוהבים שמוכרים להם תזכרו אתם בעצם הגולשים מה יניע אתכם לפעולה, אני בטוח שלא בגלל שכל רגע יקפוץ לכם טופס תשאיר פרטים.
  • כותרת משכנעת זה אובייס.
  • שמרו על אותו קריאה לפעולה בכל האתר.

חייגו עכשיו:

הכפתור שמעולל קסמים באתר, לחצן ה- "חייגו עכשיו" אנחנו שגולשים באתרי אינטרנט לא ממהרים לחייג יש כאלה שכן אבל זה הקהל המבוגר יותר שחייב שיסבירו לו בטלפון אבל אנחנו יודעים שברגע שחייגנו הם לא יעזבו אותנו אנחנו נהיינו ליד מהלך, אבל אנחנו נחייג אם נרגיש שזה בהחלט יעזור לנו.

תשקיעו בכפתור שיפתח איזה חלון עם תמונה של הנציג, כמו כאן באתר שלנו בצד ימין למטה, כן תלחץ על זה לא יקרה כלום רק תראה מה אני מתכוון.

אני מקווה שקיבלתם כאן את המידע שחיפשתם אם אתם צריכים עזרה תרגישו חופשי להתקשר.

הפוסט הזה היה יעיל עבורך?

אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות. 

יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram

השאר תגובה

קטגוריות

מאמרים ופוסטים אחרונים

לקוחות מספרים

רפי קונו
רפי קונומנכ"ל חברת יהלומי
חברת יהלומי ניסור וקידוח בטון רוצה להודות לחברת ריידאון על הקידום אתרים בגוגל ועל בניית אתר מרשים ביותר אני יעשה אתזה בקצרה כי אם אני יאריך אני לא אסיים פניתי לפני כשנה למימון ואברהם בדוש שני בחורים צעירים וכריזמטים על מנת לקדם ולמנף את העסק שלי בהתחלה לא כלכך הבנתי כמה זה באמת יעיל אבל אחרי כמה חודשים הכמות פניות שקיבלנו הביא אותנו למצב שהתחלנו קרא עוד
נתי רבי
נתי רביחברת POWER
את מימון ואברהם הכרתי עוד בתחילת דרכם וסמכתי עליהם, העבודה שהם עשו בשבילי באמת השאירה אותי ללא מילים אם זה המיתוג שאני מאוד אהבתי ועזר לי ליצור שם לעסק שלי, ואם זה האתר שכולם מחמיאים לי עליו, והכי חשוב הפרסום שהם עושים לי אני מקבל הרבה עבודה ואני אפילו זוכה להעביר עבודות לחברים, הם הבטיחו לי שהאתר שלי יהיה מקום ראשון בגוגל והוא באמת מקום ראשון, אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעבוד עם חברת ריידאון.
דוד בן עיון
דוד בן עיוןמוברס הובלות
ממליץ בחום! אברהם ומימון אנשי עשייה שעובדים ומתמידים בעבודתם בנאמנות. מבחינה מקצועית אין לי תלונות החברה יודעים ומכירים היטב את עולם הפרסום הדיגיטלי. ולכן רואים תוצאות בשטח.
ישראל פרזם
ישראל פרזםצלזיוס מערכות חימום
לאחר מספר שנים שעשיתי מיתוג ופירסום בחברות גדולות עם שם מפוצץ החלטתי להתחיל למתג את העסק אצל אברהם מריידאון והבנתי כמה מיתוג טוב יכול להרים עסק הם דאגו שאני יהיה הכי מרוצה שיש ונתנו שירות עד הסוף אז כל עסק שרוצה לקחת את עצמו צעד קדימה תעשו צעד חכם ואני בטוח שלא תיתאכזבו
הקודם
הבא

תיק עבודות

פוסטים אחרונים

Internet Marketing

RideOn Internet Marketing

רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.

השירותים שלנו

ריידאון שיווק ופרסום באינטרנט

רוצים שגם העסק שלכם ברשת?

מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות