השעות הרבות שהגולשים נמצאים בכל יום באתרי האינטרנט השונים, ברשתות החברתיות וביו טיוב יוצרת קשת רחבה של אפשרויות לניצול הפלטפורמות הללו לצורכי פרסום.
המטרה הבסיסית של כל עסק ללא קשר לתחום העיסוק שלו היא שהציבור יכיר את המותג, יבין כי מדובר במוצר איכותי וירכוש את הפריטים השונים אשר משווקים על ידו.
פרסום ברשתות חברתיות
הרשתות החברתיות הן המדיות המשפיעות ביותר על הקהלים השונים ולכן חברות השיווק הדיגיטלי מנצלות נישה זו ומעלות קמפיינים פרסומיים שמטרתם ליצור חשיפה למוצרים ספציפיים ולהניע את הגולש לבצע גם רכישה דרך אתר האינטרנט של הגורם המפרסם.
הגולש אשר נהנה מהמידע ברשתות החברתיות, צולל פנימה ובמקרים רבים הוא לא שם לב שמדובר בפרסום בפייסבוק הוא נע ממקום למקום, פותח קישורים רלוונטיים ונהנה מכמות עצומה של נושאים אשר מרתקים אותו.
דף נחיתה מעולה שקוסם לו או הצעות אטרקטיביות במחירים זולים או מבצעים, מדרבנים אותו גם להכניס את היד לכיס ולהזמין מוצרים שהוא מעוניין לרכוש.
ההשפעה הנרחבת של קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות
הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לפרסומאים אשר מתכננים פרסום בפייסבוק הגעה לקהל היעד בלבד וזאת כדי שרק מי שהמוצר הספציפי רלוונטי עבורו ייחשף לתוכן זה. כמו לדוגמה הצעות אטרקטיביות בנושא בגדי ספורט בטיב מעולה אשר מתאימים בעיקר לנערים ולנערות, יגיעו רק אליהם על פי קבוצת פילוח שנקבעה מראש.
הפרסום מתבצע באמצעות דף נחיתה מסקרן, סרטונים היתוליים, שידורים ישירים כך שהקהל הייעודי יצפה בהם ופוסטים מעניינים במיוחד. מכלול דרכי הפרסום החדשניות מוביל לכך שהתוצאות הן הרבה יותר גבוהות ואפקטיביות.
פרסום בפייסבוק
הרשת בעלת הכמות הגדולה ביותר של גולשים היא הפייסבוק. זו הסיבה שעסקים רבים משקיעים חלק ניכר מתקציב הפרסום לטובת פרסום בפייסבוק כיוון שכאשר מבצעים זאת בדרך מתוחכמת ושיווקית, ברוב המקרים יהיו לכך גם תוצאות מדהימות.
עבור ביצוע של כל קמפיין בוחרים את הדרך הנכונה ביותר בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שנכונה עבורה. כדי להגיע למטרה זו מבצעים כמה פעולות אשר יניעו את הקהל לפעולה. אחת הדרכים לכך היא מסע פרסומי הכולל קידום ממומן אשר בו עושים כל שניתן כדי ליצור תנועה תמידית שתוביל להכרה ולתוצאות.
לאורכו של מסע זה מנהלים ובוחנים כל הזמן את מידת האינטראקטיביות, את ההצלחות וגם את הכישלונות ובהתאם לכך מבצעים במקום את השינויים הנדרשים, כדי ליצור את ההצלחה המושלמת עבור החברה המפרסמת.
אתרי אינטרנט
אתרי אינטרנט ישראלים רבים אשר מפרסמים בניוזלטר, יו טיוב וברשתות החברתיות כאשר המטרה היא שהגולשים יגיעו לאתרי האינטרנט בו הם מוכרים פריטים שהם מייצרים או משווקים, כמו בתחום האופנה, ההנעלה, כלי בית ואלפי תחומים נוספים.
ובנוסף לכך קיימים אתרי האינטרנט הבין לאומיים אשר מוכרים בסדרי גודל עצומים.