
איך לעשות מכירות באינטרנט ולהצליח בזה
השעות הרבות שהגולשים נמצאים בכל יום באתרי האינטרנט השונים, ברשתות החברתיות וביו טיוב יוצרת קשת רחבה של אפשרויות לניצול הפלטפורמות הללו לצורכי פרסום. המטרה הבסיסית
הרצון להצליח בכל עסק כרוך בטיפול מעמיק בכל אחד מרבדי העשייה העסקיים. אחד הנושאים החשובים שיש לבצע בעסק, כדי להגביר את ההכנסות שלו הוא תחום הפרסום שמתבצע בהתאם לבחירת אסטרטגיית השיווק, שהיא הנכונה ביותר עבור העסק הספציפי.
לפני הקמפיין הפרסומי יש לוודא שהחברה ערוכה כראוי למהלך עסקי מסוג זה שעשוי ליצור מהפך בפיתוח העסקי. לכן במקרים רבים המהלך מתחיל תוך שיתוף פעולה עם ייעוץ ארגוני שממליץ על כמה שינויים כדי שהלקוחות יקבלו את המענה המיטבי מעובדי החברה.
כדי שמסע פרסום יצליח, יש לדעת מראש את היקף התקציב המיועד לכך. לאחר מכן יש לבצע בתחילת הדרך סיעור מוחות של כל מנהלי החברה ואנשי הפרסום כדי להעלות רעיונות מעשיים לגבי מטרת קמפיין זה. לעיתים יש מהלכים שמטרתם היא להגביר את המוניטין של החברה, מקצתם מכוונים להגביר את המודעות ליכולותיו של מוצר ייחודי שהחברה מייבאת. יהיו גם אחרים שינתבו בעיקר להגדלת כמות הלקוחות, כדי שתהיה תנועה ערה באתר האינטרנט המקוון של העסק.
לאחר שהוגדרו המטרות, אפשר לבחור את אסטרטגיית השיווק שתוציא את המיטב, כמו לדוגמה הכנת דף נחיתה יצירתי והקמת מודל לשיחות אינטראקטיביות עם הלקוחות כדי לסחוף אותם לחנות האינטרנטית, או קביעת מהו פלח השוק שהוא הנכון ביותר לפריט זה או אחר ולהעלות עבורו קמפיין פרסומי באינסטגרם בלבד אם מדובר בעיקר בבני נוער.
כל אחת מהטקטיקות הללו מבוססות על חקר שוק רוחבי שמתבצע כדי להכיר תחום עסקי זה לעומק, ולבחון במקביל גם את הפעילות של המתחרים.
נדבך חשוב בהעלאת מודעות הציבור לעסק זה, היא יצירת מיתוג עסקי. אם נושא זה אינו קיים בעסק, יש לטפל בכך לפני שהקמפיין הפרסומי עולה לאוויר. מייצרים לוגו ייחודי, קובעים שפת מיתוג ומטמיעים זאת בכל הנכסים הדיגיטליים של החברה, כמו באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק העסקי.
הימצאותו של אתר האינטרנט בראש הטבלה או באחד מהמקומות הראשונים בדירוג האתרים בתחום העשייה הספציפי, מבטיח כניסה של גולשים רבים לאתר האינטרנט. לאחר הכרת האתר על כל הקטגוריות שקיימות בו, קיימת סבירות גבוהה שגולשים רבים ייכנסו אליו גם בעתיד ויבצעו בו פעולות שונות.
כדי להגיע לאחד המקומות הראשונות מבצעים קידום אורגני הכולל אופטימיזציה של אמצעים שונים כמו הטמעת תוכן איכותי ומקורי כדי שהאלגוריתם של גוגל יזהה אותו כאתר מעולה, שאין בו חומר מועתק ולכן יקדם אותו בסולם הדירוג.
ההצלחה של הקידום האורגני לא מתרחשת ביום אחד, יש צורך בהתמדה רבה במיוחד אם קיימים מתחרים רבים.. לכן יש מצבים שבהם האתר מטפס לאט לאט אך בעקביות במעלה המדרג של מנוע החיפוש. בתחום זה אין מעשי פלאים, אך אם מפעילים את אסטרטגיית השיווק הנכונה אין ספק שיהיה זה מהלך משתלם ותוך ימים, שבועות או חודשים המהפך אכן יקרה.
אם כן אנו נשמח שתשתף את החברים שלך ברשתות החברתיות.
יש לך משהו להוסיף? אתה מוזמן להגיב לנו כאן למטה.
השעות הרבות שהגולשים נמצאים בכל יום באתרי האינטרנט השונים, ברשתות החברתיות וביו טיוב יוצרת קשת רחבה של אפשרויות לניצול הפלטפורמות הללו לצורכי פרסום. המטרה הבסיסית
קטגוריות
מאמרים ופוסטים אחרונים
לקוחות מספרים
תיק עבודות
דרכים פשוטות לשיפור אסטרטגיית השיווק שלכם: זה לא סוד שתוכן איכותי יכול לעשות פלאים בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט – תוכן איכותי הוא הבסיס להצלחה
כיום יודעים כל בעלי העסקים וכל נותני השירות שאם לא ישקיעו באתר מרשים ומקודם, הם לא באמת יוכלו להצליח ולפרוח. האמת שזה היה נכון גם
אם בעבר בעלי עסקים רבים היו מחלקים את כרטיסי הביקור שלהם במפגשים פנים מול פנים בהשקות או בכנסים או ללקוחות שנתנו להם שירות או מוצר,
מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם בהקדם!
זכויות יוצרים 2020© כל הזכויות שמורות ל- מימון בדוש בניית אתרים ואברהם בדוש
רייד-און שיווק דיגיטלי הנה סוכנות לשיווק עסקים בדיגיטל, אנו יוצרים מותגים בתוך רשת האינטנרט.
השירותים שלנו
מלאו את הפרטים למטה ואנו נחזור אליכם כדי להבין את הצרכים שלכם ולתאם לנו פגישת היכרות