אסטרטגיית השיווק המנצחת
הרצון להצליח בכל עסק כרוך בטיפול מעמיק בכל אחד מרבדי העשייה העסקיים. אחד הנושאים החשובים שיש לבצע בעסק, כדי להגביר את ההכנסות שלו הוא תחום הפרסום שמתבצע בהתאם לבחירת אסטרטגיית השיווק, שהיא הנכונה ביותר עבור העסק הספציפי.
לפני הקמפיין הפרסומי יש לוודא שהחברה ערוכה כראוי למהלך עסקי מסוג זה שעשוי ליצור מהפך בפיתוח העסקי. לכן במקרים רבים המהלך מתחיל תוך שיתוף פעולה עם ייעוץ ארגוני שממליץ על כמה שינויים כדי שהלקוחות יקבלו את המענה המיטבי מעובדי החברה.
הפעלת אסטרטגיית השיווק בטקטיקות המתאימות
כדי שמסע פרסום יצליח, יש לדעת מראש את היקף התקציב המיועד לכך. לאחר מכן יש לבצע בתחילת הדרך סיעור מוחות של כל מנהלי החברה ואנשי הפרסום כדי להעלות רעיונות מעשיים לגבי מטרת קמפיין זה. לעיתים יש מהלכים שמטרתם היא להגביר את המוניטין של החברה, מקצתם מכוונים להגביר את המודעות ליכולותיו של מוצר ייחודי שהחברה מייבאת. יהיו גם אחרים שינתבו בעיקר להגדלת כמות הלקוחות, כדי שתהיה תנועה ערה באתר האינטרנט המקוון של העסק.
לאחר שהוגדרו המטרות, אפשר לבחור את אסטרטגיית השיווק שתוציא את המיטב, כמו לדוגמה הכנת דף נחיתה יצירתי והקמת מודל לשיחות אינטראקטיביות עם הלקוחות כדי לסחוף אותם לחנות האינטרנטית, או קביעת מהו פלח השוק שהוא הנכון ביותר לפריט זה או אחר ולהעלות עבורו קמפיין פרסומי באינסטגרם בלבד אם מדובר בעיקר בבני נוער.
כל אחת מהטקטיקות הללו מבוססות על חקר שוק רוחבי שמתבצע כדי להכיר תחום עסקי זה לעומק, ולבחון במקביל גם את הפעילות של המתחרים.
מיתוג העסק
נדבך חשוב בהעלאת מודעות הציבור לעסק זה, היא יצירת מיתוג עסקי. אם נושא זה אינו קיים בעסק, יש לטפל בכך לפני שהקמפיין הפרסומי עולה לאוויר. מייצרים לוגו ייחודי, קובעים שפת מיתוג ומטמיעים זאת בכל הנכסים הדיגיטליים של החברה, כמו באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק העסקי.
קידום אורגני של אתר האינטרנט
הימצאותו של אתר האינטרנט בראש הטבלה או באחד מהמקומות הראשונים בדירוג האתרים בתחום העשייה הספציפי, מבטיח כניסה של גולשים רבים לאתר האינטרנט. לאחר הכרת האתר על כל הקטגוריות שקיימות בו, קיימת סבירות גבוהה שגולשים רבים ייכנסו אליו גם בעתיד ויבצעו בו פעולות שונות.
כדי להגיע לאחד המקומות הראשונות מבצעים קידום אורגני הכולל אופטימיזציה של אמצעים שונים כמו הטמעת תוכן איכותי ומקורי כדי שהאלגוריתם של גוגל יזהה אותו כאתר מעולה, שאין בו חומר מועתק ולכן יקדם אותו בסולם הדירוג.
ההצלחה של הקידום האורגני לא מתרחשת ביום אחד, יש צורך בהתמדה רבה במיוחד אם קיימים מתחרים רבים.. לכן יש מצבים שבהם האתר מטפס לאט לאט אך בעקביות במעלה המדרג של מנוע החיפוש. בתחום זה אין מעשי פלאים, אך אם מפעילים את אסטרטגיית השיווק הנכונה אין ספק שיהיה זה מהלך משתלם ותוך ימים, שבועות או חודשים המהפך אכן יקרה.